choose Buy liftruck

راهنمای انتخاب و خرید لیفتراک : قسمت اول

انتخاب و خرید لیفتراک مناسب می تواند بسیار پیچیده تر از چیزی باشد که به نظر می رسد. و بدون در نظر گرفتن گزینه های پیش رو ممکن است در نهایت لیفتراکی را که واقعا به درد شما نمی خورد انتخاب کنید. در این سری از مقالات با عنوان راهنمای انتخاب و خرید لیفتراک ، تیم دکتر صنعت در کنار شما خواهد بود تا آگاهانه انتخاب کنید.

انتخاب صحیح لیفتراکی که مناسب کار شما باشد، کاری زمان بر است و ممکن است ندانید که از کجا شروع کنید. در قسمت اول این راهنمای انتخاب و خرید لیفتراک، ما به سه مورد از اصلی ترین جنبه های مهم که تصمیم گیری در این خصوص را ممکن می سازد خواهیم پرداخت که ما آنها را ” سه قانون طلایی ” می نامیم.

  1. نوع کاربرد، نکته کلیدی است

انتخاب دستگاه مناسب برای کاربرد مناسب بسیار اهمیت دارد. امروزه تعداد زیادی تولید کننده لیفتراک و هزاران مدل مختلف در بازار وجود دارد که ممکن است در قدم اول بسیار گیج کننده به نظر برسد. در عین حال، با ارزیابی و تحلیل کاربرد های که از لیفتراک خود انتظار دارید، می توانید حلقه انتخاب خود را کوچکتر کرده و بهترین و مناسب ترین لیفتراک را انتخاب کنید. در این لینک می توانید با انواع و اجزاء لیفتراک آشنا شوید.

liftruck after sales support

  1. خدمات پس از فروش لیفتراک خیلی مهم است

مهم نیست که هنگام خرید، لیفتراک شما چقدر خوب است. بدون “خدمات پس از فروش” مناسب به دردسر خواهید افتاد. خواه ناخواه تمام ماشین ها ممکن است به مشکل بر بخورند. چه یک جک پالت دستی باشد یا یک ریچ استاکر ۵۲ تنی، ممکن است مشکلات فنی پیدا کنند. بنابر این خیلی مهم است که از شرکتی خرید کنید که خیالتان از پشتیبانی و تهیه قطعات یدکی راحت باشد.

  1. هرگز لیفتراک خود را تنها بر اساس قیمت اولیه انتخاب نکنید:

خیلی مهم است که هزینه های پیش روی لیفتراک را در طول عمر مفیدش در نظر بگیرید. برای این منظور باید به ۵ نکته کلیدی توجه کنید:

هزینه سوخت – قیمت تایر ها – دستمزد اپراتور – هزینه های سرویس تعمیر و نگهداری – قیمتی که خواهید توانست لیفتراک دست دوم خود را بفروشید

در نظر گرفتن این نکات اساسی به شما کمک خواهد کرد که در طولانی مدت در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.